DOPRAVA ZDARMA PRI NÁKUPE NAD 60€

REKLAMÁCIA

Reklamácia

Z vlastnej skúsenosti vieme, že stať sa môže naozaj hocičo, napríklad, že sa na tovare vyskytne chyba (opraviteľná či neopraviteľná) a vy budete nútení tovar reklamovať. Pri reklamácii sa, prosím, riaďte pokynmi nižšie, aby sa všetko mohlo vybaviť k vašej spokojnosti.

Po doručení reklamovaného tovaru začne plynúť 30 dňová lehota na vybavenie reklamácie. Reklamáciu dáme posúdiť výrobcovi, ktorí buď výrobok opraví, vymení alebo nám vráti nákupnú sumu. Spravíme všetko preto aby sme každú reklamáciu vybavili čo v najkratšom čase k spokojnosti zákazníka.

Postup pri reklamácii tovaru:

  1. Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom e-mailu na obchod@prevasedeticky.sk a v e-maile uveďte, prosím, nasledovné informácie: 
    • meno a priezvisko osoby, ktorá objednávku vytvorila;
    • číslo objednávky, alebo dodacieho listu, či faktúry;
    • adresu;
    • telefónne číslo;
    • dôvod (stručný opis) reklamácie;
    • priložte fotografiu nedostatku.
  1. Prijatie e-mailu Vám potvrdíme najneskôr nasledujúci pracovný deň. S konzultantom sa dohodnete, čo je potrebné zaslať, či stačí len časť alebo je produkt nutné dodať kompletný vrátane príslušenstva.
  2. Tovar starostlivo zabaľte a pošlite na adresu:

Strong Groupe s.r.o.

Námestie osloboditeľov 35

03101 Liptovský Mikuláš

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru hradíme v prípade oprávnenej reklamácie my.

  1. O výsledku reklamácie vás budeme informovať.